BTS continuă povestea HYYH lansând o notă


bts
BTS
a dezvăluit o notă pentru povestea lor care se desfășoară încă de la HYYH(HwaYoungYeonHwa).
Nota sună cam așa:

Seokjin 13 iunie ANI 22

După ce ne-am întors de la mare, am fost toți singuri.

Așa cum am plănuit înainte, nu ne-am contactat reciproc. Pur și simplu ne-am asumat existența prin graffiti-ul rămas pe străzi, benzinăriile puternic luminate și sunetul pianului auzit dintr-o clădire veche. Aceste imagini au reapărut ca o viziune. Momentele în care ochii lui Taehyung păreau că sângerează foc. Privirea pe care am primit-o de parcă au auzit ceva de necrezut, mâna lui Namjoon oprindu-l pe Taehyung și lovitura pe care i-am dat-o lui Taehyung pentru că nu puteam să mă opresc.

După ce nu am reușit să-l găsim pe Taehyung care a fugit, nu a mai rămas nimeni în casa de pe plajă. Pahare sparte, petele de sânge uscate și firimiturile de prăjituri au fost lăsate ca să-mi aducă mie aminte de aceste evenimente care au avut loc. A fost o singură poză. Eram noi zâmbind, iar în spate marea ne acompania.

Astăzi am mers ca de obicei pe lângă benzinărie. În cele din urmă, va fi o zi în care ne vom întâlni din nou. Va veni o zi când vom zâmbi împreună ca în poză. O zi în care voi avea curaj să mă confrunt cu mine însămi. În orice caz, acum nu este timpul. Astăzi a suflat, de asemenea, un vânt rece ca și cum ar fi avertizare. Telefonul meu a sunat, fotografia pe care am agățat-o pe o oglindă din cameră a zburat. Pe ecranul telefonului apare numele lui Hoseok.

‘Hyung, Jungkook a avut un accident de mașină în acea noapte.’ „

Așteptați cu nerăbdare revenirea trupei din septembrie?

sursă

12 gânduri despre “BTS continuă povestea HYYH lansând o notă

  1. Doamne,este asa de intrigant.Si unii mai spuneau de ce ne chinuim sa facem legaturi intre Mv-uri,cand poate nu au treaba,mhm,nu prea cred.Parca e mai multa lumina cu aceasta nota ❤

    Apreciază

  2. Mai intrebi!? Abia astept revenirea trupei ❤ ❤ ❤
    imi timp ce citeam imi veneau in minte secventele/imaginile din mv-ul „RUN”. Sunt foarte curioasa si entuziasmata de cum va arata toata povestea si ce va urma.

    Apreciază

Lasă un răspuns

