V din BTS se reîntâlnește cu actorul Park Seo Joon


V și Park Seo Joon își arată prietenia postând noi poze împreună.

Pe 14 august, V a încărcat o fotografie pe contul oficial de Twitter cu descrierea: ”#Mi-am îndeplinit misiunea de a viziona filmul de două ori. #Dongman, fă-mi o folie.”

Primul hashtag se referă la cel mai recent film al lui Park Seo Jon ”Midnight Runners.” Cântărețul a participat la premiera VIP de săptămâna trecută, și se pare că a urmărit încă o dată filmul pentru a-și susține fostul co-actor din „Hwarang”!

Al doilea hashtag este versul lui Kim Ji Won din drama ”Fight My Way”, un alt proiect de-al lui Seo Joon care i-a plăcut lui V.

Park Seo Joon a împărtășit, de asemenea, o fotografie pe Instagram cu titlul: „Mă așteptam să mă uit la film încă o dată, dar nu mi-am închipuit că o să mă uit la el cu acest copil. Ce tip minunat.”
3 gânduri despre “V din BTS se reîntâlnește cu actorul Park Seo Joon

Lasă un răspuns

