BTS dezvăluie un nou teaser video pentru ‘Love Yourself’


BTS a dezvăluit un al doilea teaser video pentru „Love Yourself„.

Noul videoclip pare să continue povestea a ceea ce am văzut în primul lor clip, care a fost dezvăluit ieri. La final, Jin se întreabă: „De ce te temi de cel mai fericit moment al tău?”

Anterior, s-a raportat că BTS va dezvălui o dramă specială care spune povestea fiecărui membru. Tema ‘Love Yourself’ va continua până în 2018, urmând trilogia precedentă de la BTS, seriile ‘The Most Beautiful Moment in Life‘, ‘Wings‘ şi ‘You Never Walk Alone‘. De asemenea, grupul va reveni în septembrie cu un nou album cu același titlu „Love yourself”.

Sursa: allkpop, soompi

 

5 gânduri despre “BTS dezvăluie un nou teaser video pentru ‘Love Yourself’

  1. O, DOAMNE! Incerc sa-mi gasesc cuvintele… Devine din ce in ce mai interesant, sunt cu toti asa draguti, adorabili si au fata aia de baieti inocenti care imi sfasiesc inimile. Suga cu tigarile inca e partea mea favorita, Jungkook in continuare imi creaza fiori reci, V, Jimin, J-Hope si Rap Mon…vai de mine. 😍😍😍😍 Abia astept sa vad ce va urma. ❤ ❤ Mi-ar placea ca partile in care povesteste Jin sa fie tradus in romana.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

