G-Dragon din Big Bang s-a supărat pentru că nu a fost invitat la petrecerea în pijamale?


Image result for g-dragon upset

Se pare că G-Dragon din Big Bang s-a simțit părăsit!

Pe 18 august, Taeyang a apărut la emisiunea „I Live Alone” de pe canalul MBC. Vedeta și-a dezvăluit pentru prima dată casa și i-a invitat pe Seungri şi Daesung la o petrecere în pijamale.

Taeyang a mers să-l ia Daesung și în mașină, cei doi membri au vorbit despre ceilalţi colegi. Daesung a comentat: „Nu am nici o idee despre ceea ce se va întâmpla astăzi”. Taeyang a răspuns, „În prezent, Jiyong este în turneu”, și a dezvăluit că a primit un telefon de la el în aceea dimineața devreme.

Taeyang a continuat: „Se pare că s-a supărat pentru că nu l-am invitat”. Daesung a râs și a adăugat: „De asemenea, l-am sunat în acea dimineață și i-am spus să vină dacă poate, dar a spus că ‘Nu, eu nu am fost invitat’.”

Sursa

3 gânduri despre “G-Dragon din Big Bang s-a supărat pentru că nu a fost invitat la petrecerea în pijamale?

Lasă un răspuns

