[CCC] Trupe care sunt plăcute chiar și de non-fani


Imagine similară

Recent, internauții sud-corenii au discutat despre trupele din industria k-pop care sunt plăcute chiar și de non-fani. Dacă sunteți curioși să vedeți ce părere au aceștia, atunci haideți să vedem comentariile de mai jos!

1) Îmi plac trupele BTOB și WINNER

2) Întrucât îmi plac idolii pentru talentul lor, prefer trupele WINNER, BTOB și MONSTA X

3) Mulțumesc pentru că i-ai menționat pe idolii din GOT7! Și mie, de asemenea, îmi place mult de grupul BTOB

4) Îmi place mult de membrii WINNER, chiar le-am și ascultat melodia de 5 ori pe zi ㅋㅌㅌㅋㅋㅋ

5) Să fim serioși, am văzut oamenii care urăsc fandomul trupei BTOB, dar nu am văzut pe cineva care să îi urască pe artiștii din BTOB

Sursa: pann-choa

Ce părere aveți? Care trupa vă place, deși nu îi sunteți fan?

2 gânduri despre “[CCC] Trupe care sunt plăcute chiar și de non-fani

Lasă un răspuns

