Luhan şi Guan Xiao Tong formează un cuplu


Luhan

Fostul membru EXO, Luhan, a dezvăluit prin intermediul contului său de Weibo că se află într-o relaţie.

Acesta a scris: „Bună ziua tuturor. V-o prezint pe iubita mea.” şi a pus un link către contul lui Guan Xiao Tong.

Aceasta a răspuns la postarea lui Luhan, scriind: „Aiya, ce minunat” şi a adăugat o inimă.

Guan Xiao Tong, cunoscută şi ca Traey Miley, este o actriţă în vârstă de 20 de ani, care este foarte populară şi îndrăgită în China. Aceasta va apărea împreună cu Luhan într-o dramă, ce va avea premiera în 2018.

surse: soompi, allkpop

27 de gânduri despre “Luhan şi Guan Xiao Tong formează un cuplu

  1. Stiu ca o sa primesc mult hate dar abia aștept sa se despartă nu fac un cuplu frumos și sa dea Domnul ca sa nu se căsătorească eu acelei fete ii doresc sa facă bine sa se îndepărtează de LuHan al meu ca dacă nu 撒 司法 普拉达 六 大促。

    Apreciat de 2 persoane

  2. Auzi draga dacă nu-ți convine băgați unghia in gat,și lasă pe Lu Han să-și trăiască viața numai face tu drame,mă doare undeva că ești tu geloasa,el nici la unghii mica nu te pune,nici nu știe cine ești și dacă existi

    Apreciază

  3. Am rămas un pic șocată la auzul veștii, dar mă bucur pt ei, și mi se pare că ea chiar seamănă cu Luhan…. De acum mă aștept la urm veste să fie cea a căsătoriei, cn știe… Dar oricum sper să fie fericiți!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Pingback: Lansări de săptămâna trecută | K-pop Romania

  5. Pingback: Luhan și iubita acestuia așteaptă un copil? | K-pop Romania

Lasă un răspuns

