Taeyang din Big Bang dezvăluie un mesaj emoţionant

Big-Bang,Taeyang,min-hyo-rin

În urma știrilor despre viitoarea nuntă dintre Taeyang și actriţa Min Hyo Rin, membrul Big Bang a scris un mesaj fanilor săi prin intermediul contului său personal de Instagram.

La scurt timp, după confirmarea ştirilor, artistul a postat o poză cu Min Hyo Rin şi dezvăluind un mesaj foarte emoţionant.

Bună tuturor, acesta este Taeyang.
Astăzi, vreau să împărtășesc cu voi cea mai importantă și cea mai veselă promisiune pe care am făcut-o în viața mea.
M-am angajat să-mi petrec restul vieții cu Min Hyo Rin, cea mai importantă persoană din viaţa mea care m-a sprijinit mereu în ultimii patru ani. La bine şi la rău, ea a crezut întotdeauna în mine și acum aștept cu nerăbdare să-mi fac o viață frumoasă alături de ea.
Vreau să le mulţumesc fanilor care m-au tratat întotdeauna ca o familie, colegilor mei din Big Bang, membrii familiei mele din YG şi tuturor celor cu care am avut plăcerea să lucrez și să mă întâlnesc. Voi continua să-mi trăiesc viața cu responsabilitate și umilință. Speranța mea este că veți continua să ne sprijiniți și să ne oferiți binecuvântările voastre pentru viitorul nostru ca cuplu.

Felicitări pentru Taeyang și Min Hyo Rin!

Sursa

3 gânduri despre „Taeyang din Big Bang dezvăluie un mesaj emoţionant

  1. susodoi

    Le ofer toate binecuvantarile posibile! Chiar ma bucur mult pentru ei! Casa de piatra si tot binele din lume!!
    Vuuai 😍😍 Unul dintre artistii mei preferati se casatoreste!! E prima data cand iau parte la asa ceva.
    Ii iubesc enorm si le urez numai fericire 💖💖💖🤗

    Apreciat de 2 persoane

    Răspunde

Lasă un comentariu