Agenția acestui grup rookie are o metodă „unică” de promovare, fanii grupului nu sunt prea siguri

Nu e un secret că industria kpop este foarte competitivă, unde sute de trupe și soliști lansează mii de melodii în fiecare an. Ca rezultat, noii artiști au nevoie de metode originale de promovare pentru a fi recunoscuți. Încercând concepte noi și demonstrând talente diferite (cum ar fi talente acrobatice sau de balet) sunt două din cele mai comune metode. Însă, acest grup are o strategie complet nouă pentru marketing.

Idolii în cauză sunt parte din trupa OnlyOneOf de la RSVP Entertainment și sunt 7: KB, Love, Rie, Yoojung, Junji, Mill și Nine. OnlyOneOf a debutat azi, 28 mai, lansând videoclipurile pentru melodiile „Savanna” și „Time Leap”. Însă, albumul de debut nu va fi lansat până ce grupul nu va aduna un număr anumit de hashtag-uri #OnlyOneOf pe Twitter. Albumul are în total 6 melodii, iar cele 4 (cu excepția celor 2 de titlu) vor fi lansate când se vor aduna 22 de mii de hashtag-uri. La fiecare 5555 de hashtag-uri va fi dezvăluite o melodie.

De asemenea, albumul fizic va fi disponibil pentru cumpărare doar atunci când vor fi adunate toate 22 de mii de hashtag-uri. La moment a fost dezvăluită melodia „Blossom”. Ce credeți voi despre această metodă de marketing?

sursa (1)

4 gânduri despre „Agenția acestui grup rookie are o metodă „unică” de promovare, fanii grupului nu sunt prea siguri

Lasă un comentariu

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s