Record: „Spring Day” de la BTS devine cea mai de succes melodie k-pop în topul Melon

Imagine similară

BTS stabilește un nou record în clasamentele muzicale!

Pe 12 august a devenit cunoscut faptul că „Spring Day”, melodia de titlu a albumului reîmpachetat „You Never Walk Alone”, a devenit cea mai de succes piesă k-pop în clasamentul Melon, cel mai mare și mai important din Coreea de Sud. Potrivit rapoartelor,  „Spring Day” este cea mai longevivă melodie care a reușit să se mențină în top, petrecând 130 de săptămâni în „Melon Weekly chart ”.

Trebuie remarcat faptul că cântecul o duce foarte bine în clasamente, la moment aflându-se pe locul 61, iar apariția sa în topuri va fi observată încă mult timp de acum în colo.

Despre „Spring Day” se știe că a fost lansată pe 13 februarie 2017 și a fost desemnată „Melodia Anului” la festivitatea de premiere „Melon Music Awards” pentru succesele remarcabile pe care le-a înregistrat la acea vreme.

TOP 10 arată în felul următor:

#1 BTS – ‘Spring Day’ – 130 de săptămâni (este singura din TOP 10 care încă se află în clasament)*
#2 Sam Smith – ‘I’m Not The Only One’ – 130 de săptămâni
#3 IU – ‘Through The Night’ – 119 săptămâni
#4 M.C The Max – ‘No Matter Where’ – 105 săptămâni
#5 Park Hyo Shin – ‘Wild Flower’ – 101 săptămâni
#6 Busker Busker – ‘Cherry Blossom Ending’ – 98 de săptămâni
#7 IU – ‘Friday’ – 96 de săptămâni
#8 Justin Bieber ‘Love Yourself’ – 91 de săptămâni
#9 BTOB – ‘Missing You’ – 87 de săptămâni
#10 DEAN – ‘D (half moon) (ft. Gaeko)’ – 86 de săptămâni

Felicitări, BTS!

10 gânduri despre „Record: „Spring Day” de la BTS devine cea mai de succes melodie k-pop în topul Melon

  1. Dee

    Spring day, a fost si o sa ramana una din acele piese care iti ajung fix la suflet si careia nu trebuie sa-i citesti versurile pentru a simti mesajul.
    Si inca stau, la doi ani de lansarea piesei, cum poate un artist sa transmita atata emotie? sa-ti inmoaie efectiv inima prin versuri si intonatie? cum te poate sa te simti atat de mic?
    Imi mentin ideea : Spring Day = masterpiece ♥

    Apreciază

    Răspunde
  2. Miha

    Titlu nu este in acord cu realitatea. Nu inteleg de ce se fac asa diferente cand e vorba de artisti. De ce la alti artisti nu se fac asa articole si descrieri?
    Fara suparare, dar eu urmaresc blogul de mai mult timp, dar tu mereu faci diferente cand vine vorba de bts si alti artisti. Mereu faci titluri click bait. Asa ai facut articol cu BTS ca o sa aiba concert in Romania, si de fapt in articol era cu totu altceva. Numai minciuni.
    Am inteles ca nici nu ai pus sursa. Pe soompi scrie ca e top saptmanal, dar cum ai scris tu, reiese cu totu altceva

    Apreciază

    Răspunde
    1. Raluca

      Ce iese?ca eu nu vad nici.o diferenta? Mai au o saptamana si fac 131 de saptamani si o sa devina cea mai de succes melodie k.pop in topul melon. Ce anume doreai tu sa zica? Sa zica la titlul” din topul saptamanal” scrie in articol, daca l.ai citit.

      Apreciază

      Răspunde
    2. Dee

      Spring Day” este cea mai longevivă melodie care a reușit să se mențină în top, petrecând 130 de săptămâni în „Melon Weekly chart ”.
      las-o moarta.

      Apreciază

      Răspunde

Lasă un răspuns către Adi Anulează răspunsul