Idolii K-Pop schimbă percepția frumuseții masculine

Adesea vedem grupuri de fete și actrițe de top din Coreea de Sud fiind ambasadoare ale companiilor de produse cosmetice, cum ar fi Jennie din BLACKPINK pentru Hera sau Song Hye Kyo pentru Sulwhasoo. La fel de influenți sunt şi idolii și actorii de gen masculin, care au promovat şi ei, la rândul lor, diferite produse cosmetice sau chiar au devenit ambasadori pentru anumite branduri!

În Coreea de Sud, nu este un lucru neobișnuit să vezi bărbații mai îngrijiți, care poartă un machiaj natural în fiecare zi. Chiar şi idolii de sex masculin discută deschis despre metodele pe care le folosesc pentru a avea pielea fină și fără imperfecțiuni. Acum, vedem că această tendință se răspândește și în occident, unde unele dintre cele mai mari firme de produse cosmetice au ales vedete coreene de gen masculin, pentru a promova diferite campanii destinate publicului internațional.

Potrivit unui raport CNN, aproximativ trei sferturi dintre bărbații sud coreeni fac proceduri de înfrumusețare cel puțin o dată pe săptămână, iar numărul crește considerabil, dacă ne referim doar la bărbații născuți după anul 2000.

KANG DANIEL PENTRU GIVENCHY BEAUTY 

Kang Daniel, Givenchy

Artist solo și directorul agenţii KONNECT Entertainment, Kang Daniel a anunțat că va fi model pentru Givenchy Beauty. Aceasta este cea mai recentă realizare dintr-un șir lung a fostului membru WANNA ONE. Casa de modă franceză a dezvăluit câteva poze cu Daniel în timp ce avea pe buze rujul ,,Le Rouge”, alăturându-se actriței Liv Tyler, care este ambasadoare a brandului de aproape 10 ani.

LEE DONG-WOOK PENTRU CHANEL BEAUTY

Lee Dong-wook, Boy de Chanel

Actorul carismatic Lee Dong Wook a fost prezentat drept model pentru Boy de Chanel, gama de produse cosmetice a casei franceze care este destinată doar bărbaților. Colecția este alcătuită din produse pentru ten, balsam de buze și produse pentru sprâncene, utilizate în mare parte pentru uniformizarea nuanţei pielii şi accentuarea trăsăturilor naturale ale unei persoane într-o manieră subtilă.

În calitate de actor veteran, se pare că Chanel are în vedere nu numai aspectul lui Dong Wook, ci și comportamentul său gentil și reputația din industria cinematografică din Coreea de Sud.

JACKSON WANG PENTRU ARMANI BEAUTY

Imagine

În luna iunie a acestui an, a fost dezvăluit că Jackson Wang din GOT7 va fi ambasador pentru Armani Beauty. El a cântat la Armani Box în Shanghai și a atras mulți fani la evenimentul ținut la magazinul oficial. De asemenea, este prima celebritate masculină care a ajuns să fie imaginea unui parfum feminin din gama Armani. Wang promovează bradul acum alături de actrița de la Hollywood, Cate Blanchett, care este modelul iniţial ce promova parfumul.

Trebuie să menționăm că respectiva colaborare dintre Jackson și casa de modă Fendi, a inclus şi promovarea genţii de tip baguette, dintr-o colecție special pentru femei.

Acest idol este cu adevarat un o personalitate care aduce mai multe tendinţe în modă!

BTS PENTRU VT COSMETICS 

Image result for bts vt cosmetics

Trupa BTS a fost imaginea multor branduri, însă cea mai remarcabilă colaborare a grupului a fost cu VT Cosmetics, un brand coreean de produse de frumuseţe, care a devenit imediat faimos după ce BTS a devenit ambasadorul acestuia. VT Cosmetics a lansat o colecție de produse esenţiale cu membrii grupului, precum cele de îngrijirea a tenului, dar și produse cosmetice precum pudre și rujuri.

Desigur, acestea au avut succes imediat și BTS a decis împreună cu VT Cosmetics să lanseze un brand de parfumuri unisex ,,L’atelier des Subtils”, ce pot fi purtate de oricine. Mai mult de atât, anul acesta, BTS a devenit imaginea pentru Mediheal.

MONSTA X PENTRU TONY MOLY

Image result for MONSTA X FOR TONY MOLY

Anul trecut, a fost dezvăluit că MONSTA X va fi imaginea brandului TONYMOLY. În prima sa reclamă pentru respectivul band de produse cosmetice, grupul ne arată o imagine destul de diferită față de cea cu care promovează, membrii fiind de-a dreptul adorabili.

Când spunem MONSTA X, ne gândim imediat la imaginea de băieţi duri şi plini de masculinitate. Prin urmare, a fost încântător să vedem acești bărbați frumoși nu doar cum pozează pe lângă produs, ci și felul în care îl aplică.

Sursă

Lasă un comentariu

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s