AleXa a semnat cu ICM Partners și se pregătește de debutul în SUA!

„AleXa este mul mai puternică decât se așteaptă lumea de la o începătoare, făcând posibil să concureze pe piața americană”, spune Jon Pleeter, de la ICM Partners.

În 3 martie (4 martie, ora României), un raport exclusiv Billboard a anunțat că AleXa se leagă de un parteneriat major cu o companie majoră din SUA,  semnând cu ICM Partners, după ce și-a făcut debutul oficial pe scena K-pop în urmă cu doar cinci luni – ajungând pentru prima dată în topul Billboard World Albums – direct pe locul 7!

Pentru noua agenție, este primordial ca fosta concurentă în vârstă de 23 de ani de  la „Produce 48”, născută la Oklahoma, să fie ajutată în a avea o tranziție de succes nu numai ca și cântăreață, ci și în alte zone cum ar fi tv, filme, festivaluri și multe altele. Ceea ce înseamnă că ICM Partners are planuri mărețe pentru idol, și probabil le va și pune în aplicare cu succes, având în vedere numele pe care le mai manageriază aceasta:  Nicki Minaj, Khalid, Kehlani și Yuna!

Contractul cu ICM a fost semnat de ZB Label, recent înființata subsidiară a companiei de producție K-pop Zanbyros care se laudă cu faptul că AleXa a fost primul său artist.

AleXa a spus Billboard că fanii pot avea așteptări ridicate. „Aștept cu nerăbdare să colaborez strâns pentru a crea ceva uimitor”, spune vedeta într-o declarație. „Semnarea cu ICM este o onoare atât de mare – nu am crezut niciodată că voi avea ocazia să semnez cu o companie atât de apreciată. Sunt recunoscătoare pentru noul parteneriat.”

„Conceptul unic și prezența în scenă a AleXei, de origine americană, este mult mai puternic decât se poate aștepta în mod normal de la un începător, făcând posibil ca ea să concureze pe piața americană”, spune Jon Pleeter, vicepreședintele Concerts de la ICM Partners. „ICM va îi va oferi lui AleXa sprijinul necesar nu doar ca și cântăreață, ci și ca actriță și interpretă. Pe măsură ce trece timpul, potențialul AleXei va face și mai ușor să devină o figură centrală pe scena de divertisment globală.”

Kim Junhong, CEO al Zanybros, adaugă: „În urma creșterii globale a valului coreean, AleXa este gata să ocupe o poziție pe scena internațională.”

Una din primele mișcări în urma semnării partneriatului va fi noul single de la AleXa intitulat „Do or Die”, ce va fi lansat pe 6 martie. AleXa și Zanybros au ridicat puțin tensiunea deja lansând un videoclip intens „A.I Trooper” și un teaser care prezintă coregrafia „Do or Die”, ce se anunță a fi în stilul apocaliptic.

ZB Label împărtășește faptul că, în urma terminării promoțiilor din Coreea, AleXa și echipa ei vor porni într-un turneu media în SUA, care va include „crearea de colaborări cu creatori de conținut de top și marcarea primului pas al AleXei în piața muzicală principală americană”.

La începutul acestui an, patru parteneri de la ICM – Rob Prinz, Steve Levine, Mark Siegel și Robert Gibbs – au fost onorați cu un loc pe lista Billboard Power 2020  a celor mai puternici 200 de oameni din industria muzicală globală.

 

Sursa

Un gând despre „AleXa a semnat cu ICM Partners și se pregătește de debutul în SUA!

  1. Pingback: AleXa debutează în SUA cu „Do or Die”! – K-POP ROMÂNIA

Lasă un comentariu

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s