Melodii care meritau să fie promovate mai mult

Cu toții știm că  am avut numeroase lansări k-pop care, din păcate, au avut o scurtă perioadă de promovare.

În ciuda faptului că sunt favoritele fanilor, agențiile nu au putut sau nu au investit mult timp și efort pentru a oferi promovările adecvate pe care le meritau din varii motive. Mai jos aveți un mic top:

Girls’ Generation Oh! GG – Lil Touch

Sub-unitul grupului Girls’ Generation, Oh! GG, a uimit pe toată lumea când a lansat melodia ‘Lil Touch‘. Chiar dacă fanii coreeni și internaționali au iubit melodia, aceasta nu a fost promovată la emisiunile muzicale.

EXO – Tempo

Se pare că agenția SM Entertainment era dornică să treacă la următoarea melodie, aceasta fiind ‘LOVE SHOT‘, în ciuda faptului că ‘Tempo’ era o piesă unică și producția videoclipului a fost superbă.

BLACKPINK – Kill This Love

După un an de așteptare, fanii au primit ‘Kill This Love’. Fetele din trupa BLACKPINK nu au putut promova prea mult melodia din cauza apariției lor la festivalul Coachella.

Red Velvet – Psycho

Incidentul nefericit al lui Wendy din timpul repetițiilor pentru „Gayo Daejeon” a împiedicat promoțiile pentru această piesă uimitoare.

Sursă

2 gânduri despre „Melodii care meritau să fie promovate mai mult

  1. Hottest

    SM nu știe ce e provarea artiștilor lor deci lista asta ar trebui sa fie cu toți din companie cu excepția nct pe care SM nu îi promovează ci îi extenueaza non stop, comeback după comeback. Abia ce au terminat turneul și au anunțat ca vor avea altul

    Apreciază

    Răspunde

Lasă un comentariu

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s