Record personal de audiență, show-ul „Knowing Bros” a dat lovitura cea mare în timpul ediției din 9 mai

Episodul din 9 mai al show-ului „Knowing Bros”, care i-a avut în calitate de oaspeți pe finaliștii de la „Mister Trot (TV Chosun)”, s-a bucurat de un succes remarcabil în rândul telespectatorilor.

Potrivit reprezentanților de la Nielsen Korea, ediția de sâmbătă a atins cel mai mare rating de audiență din istoria emisiunii – 15,523% la nivel de țară. De la lansarea lui „Knowing Bros”, pe 9 mai, show-ul a primit pentru prima dată o notă formată din două cifre. Anterior, cel mai bun rezultat înregistrat constituia 9,585% din totalul de vizualizări, acesta a fost stabilit în luna februarie a lui 2019, atunci când în calitate de oaspeți au apărut actorii Kim So Hyun și Oh Na Ra.

Pe 10 mai, un purtător de cuvânt al postului de televiziune JTBC a dezvăluit că și următoarele două ediții ale lui „Knowing Bros” îi vor avea drept invitați pe finaliștii de la „Mister Trot (TV Chosun)”, prin urmare, un nou record de audiență ar putea fi înregistrat: „Inițial, ne-am propus să lansăm doar două episoade, dar după înregistrare, ne-am dat seama că nu există prea multe detalii pe care să le putem tăia, așa că am decis în cele din urmă să lansăm trei episoade în trei săptămâni”.

Potrivit celor de la JTBC, în următoarele episoade publicul va avea posibilitatea să admire interacțiunile dintre invitați și gazde, să se bucure de mai multe jocuri și să râdă copios pe seama glumelor făcute în timpul filmărilor.

sursa

Lasă un comentariu

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s