Organizația de Turism din Coreea oferă un studiu despre influența K-Pop-ului asupra turismului

Organizația de Turism din Coree a dezvăluit rezultatul studiului cu privire la impactul artiștilor Hallyu asupra turismului în 2019.

Hallyu este un termen care face referire la “valul coreean” legat de extinderea culturii pop din Coreea de Sud în Asia și lumea întreagă.

Sondajul a arătat că turistul mediu motivat de artiștii Hallyu a cheltuit aproximativ 1 007 dolari în Coreea de Sud. Din acești bani, cea mai mare parte a fost cheltuită pentru cumpărături obișnuite (302 USD), dar  și pe cazare (184 USD), mâncare și băutură (155 USD) și cumpărături legate de Hallyu (138 USD).

Sondajul a revelat, de asemenea, că turiștii atrași de fenomenul Hallyu au constituit 7,4 la sută din totalul numărul turiștilor care au intrat în țară (adică turiști străini) în 2019, un procent care înseamnă aproximativ  1 116 422 de persoane. Sondajul a arătat că, dacă definiția de Hallyu s-ar extinde dincolo de doar artiștii K-pop sau Hallyu, inclusiv la mâncarea coreeană, delicatesele coreene și sejururile de la templele budiste, atunci turismul generat de Hallyu ar constitui 55,3 la sută (8 553 234 persoane).

Se estimează că turiștii atrași de Hallyu au cheltuit în total 1 124 130 000 USD în 2019. Efectul asupra producției a fost estimat la 2 055 060 000 dolari. Se estimează că efectul asupra ocupării forței de muncă a fost cu impact asupra a 13 518 persoane.

Sondajul a mai revelat că K-pop-ul  a fost o influență majoră asupra turismului legat de Hallyu. Organizația Turismului din Coreea a efectuat un sondaj online cu 12 663 de fani Hallyu între august și septembrie 2019. Rezultatele au constatat că BTS a fost cel mai popular artist K-pop selectat, cu 36,1 la sută din voturi.

Raportul a precizat: „Mulți fani Hallyu au spus că cel mai popular artist Hallyu din propria țară a fost BTS. Spectacolele, aparițiile și mesajele lor pentru tineret prin muzica lor au fost considerate aspecte pozitive.”

Alți artiști din sondaj au inclus EXO (10,4 la sută), Super Junior (8,2 la sută), BIG BANG (5,6 la sută), Shinhwa (3,0 la sută), IU (2,7 la sută), Girls Generation (2,7 la sută) și TWICE (2,5 la sută).

30,6 la sută dintre respondenți au spus că YouTube-ul a fost punctul lor de intrare în K-pop, iar 18,4 la sută au evidențiat coregrafia sincronizată ca o sursă majoră de interes inițial. 86,8 la sută dintre respondenți au spus că K-pop-ul a influențat decizia lor de a veni în Coreea de Sud ca turiști.

Unele dintre experiențele legate de K-pop la care respondenții au spus că au participat includeau achiziționarea de produse legate de K-pop, vizitarea anunțurilor de metrou pentru vedetele K-pop, vizitarea magazinelor de mărfuri ale agenției K-pop, vizitarea locurilor unde s-au filmat videoclipurile muzicale și vizitarea cafenelelor deținute de vedetele K-pop.

Raportul a concluzionat: „În prezent, majoritatea fanilor Hallyu se află în categoria de vârstă 10-20. Dacă încă se bucură de Hallyu după ce au atins un nou nivel de putere economică, atunci va trebui să luăm în considerare valoarea viitoare și efectele economice ale acestui fenomen asupra industriei turistice. ”

Sursa

Lasă un comentariu

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s