Ha Ji Won împărtășește secretul frumuseții sale?

Vă vine să credeți că Ha Ji Won are 42 de ani?

În 29 iulie a fost difuzat un interviu cu actrița la emisiunea SBS ‘Han Bam’.  La începutul interviului, reporterul a amintit momentul în care a intervievat-o pe Ha Jiwon în 2018. Acesta a spus: „Nu te-ai schimbat deloc de la ultimul nostru interviu de acum doi ani; arăți exact la fel”. Cu ochii curioși, el a întrebat: „Cum te menții atât de tânără?”.

Ha Jiwon i-a mulțumit și a spus: „Ei bine, râd mult și asta îmi ridică pielea, cred”.

Ea a continuat: „De asemenea, mănânc foarte multe lămâi. Acesta este probabil cel mai mare secret al meu. Mănânc trei lămâi pe zi.” Și a continuat râzând: „Știi cât sunt de acrișoare lămâile, nu? Ori de câte ori mănânc o lămâie, pielea de pe fața mea se ridică în mod natural, pentru că eu râd  oricum ușor. Deci pielea mea nu are timp să coboare”

Ha Ji Won s-a născut în 1978.

 

Sursa

Lasă un comentariu