Naver confirmă că a investit 100 de miliarde de woni în SM Entertainment

SM Entertainment Receives 100 Billion Won Investment From Naver

SM Entertainment și Naver și-au consolidat parteneriatul.

În luna aprilie, cele două companii au semnat un MOU (memorandum de înțelegere) pentru a asigura parteneriate diferențiate pe piața de divertisment globală.

În data de 3 august, SM Entertainment a dezvăluit: „Am câștigat o investiție de 100 de milioane de woni (aproximativ 83,8 milioane de dolari) de la Naver pentru filialele SMEJ Plus și Mystic Story precum și o finanțare pentru a extinde serviciului nostru global de fan cluburi pentru fani, concerte online și o afacere pe care dorim să o lansăm în viitor pentru jocuri video.”

SM Entertainment intenționează să-și îmbine serviciul de fan cluburi pentru fani cu platforma de membru al comunității globale Naver V Live Fanship. Prin asta doresc să organizeze mai multe concerte online pe platforma „Beyond LIVE” și să încarce conținut muzical care constă în videoclipuri.

Directorul Naver, Han Sung Sook, a declarat “Naver câștigă un nou avantaj competitiv pe piața concertelor digitale, folosind tehnologii avansate de transmisie în direct și platforme pentru comunicare, precum și un nou model pentru plați. Prin colaborarea mai strânsă cu SM Entertainment după această investiție, vom consolida competitivitatea Fanship și vom arăta o noi inovații pe piața globală.”

 

Sursă

Lasă un comentariu

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s