Un brand necunoscut de haine a câștigat peste 8,000 de urmăritori datorită lui Jungkook din BTS

Este binecunoscut faptul că vocalistul principal al grupului BTS, Jungkook, are o putere economică mare, dovedită de multe ori prin colaborările cu nume mari din industria modei, cum ar fi fenomenul „Downy”, vânzarea sacourilor „PRADA” în 25 de țări și multe altele.

În plus, reputația imensă a lui Jungkook a reușit să transforme branduri necunoscute în unele de mare vânzare, la fel cum s-a întâmplat cu „Zijangsa” și „23,65”.

De data aceasta, un brand numit „A NOTHING” a înregistrat o creștere uriașă de urmăritori după postarea lor de pe Instagram, cu Jungkook purtând hainele lor. Idolul este îmbrăcat într-o pereche de pantaloni largi, cu dungi și un tricou de catifea. Acesta a purtat, de asemenea, același brand într-un episod din „BTS In The Soop”.

Pagina de Instagram a brandului a adunat, în mai puțin de o zi, peste 8,000 de urmăritori, din momentul postării imaginilor în care apare membrul BTS, purtându-le hainele.

 

„A NOTHING” este un brand care luptă pentru înlăturarea stereotipurilor de gen, ceea ce explică de ce Jungkook le poartă și le susține, întrucât anterior a făcut un comentariu cu privire la ce consideră el că înseamnă stilul: „A purta orice îți place, indiferent de gen”.

Sursa

Un gând despre „Un brand necunoscut de haine a câștigat peste 8,000 de urmăritori datorită lui Jungkook din BTS

Lasă un comentariu

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s