Se estimează că „Dynamite” de la BTS a produs o creștere economică de 1,7 trilioane de woni

BTS’s Economic Effect From “Dynamite” Estimated To Reach 1.7 Trillion Won

Melodia trupei BTS, „Dynamite”, a produs estimativ o creștere economică de 1,7 trilioane de woni (aproximativ 1,4 miliarde de dolari)!

Recent, cea mai nouă melodie a trupei BTS, complet în engleză, „Dynamite”, a făcut istorie, debutând pe locul fruntaș al clasamentului Hot 100 al Billboard, fiind cea mai înaltă poziție atinsă de un grup în totalitate coreean.

Pe 7 septembrie, Centrul Cultural de Cercetare Industrială al Institutului de Cultură și Turism Coreean a împărtășit că după analiza lor asupra vânzărilor celor de la Big Hit Entertainment, datelor Băncii Coreene, statisticilor referitoare la importuri și exporturi, dar și asupra căutărilor frecvente, Google a dus la concluzia că vânzările directe ale „Dynamite” au atins 245,7 miliarde de woni (aproximativ 206,9 milioane de dolari).

Creșterea în ceea ce privește marfa de export precum cosmetice, mâncare și articole de îmbrăcăminte este estimată în jurul sumei de 371,7 bilioane de woni (aproximativ 312,8 milioane de dolari). Efectul indus de producție rezultat este estimat la 1,2 trilioane de woni (aproximativ 1 miliard de dolari), efectul indus al valorii adăugate este estimat la 480,1 bilioane de woni (aproximativ 404 milioane de dolari), iar efectul indus de angajare este estimat la 7.928 de oameni. Aceste rezultate omit efectul turiștilor străini creat de pandemia de COVID-19.

O sursă a centrului de cercetare a explicat: „În procesul de calcul al scării de vânzări directe, am exclus profitul concertelor de tip turneu, considerând imposibilitatea susținerii acestora, și am adăugat profiturile produse de concertele online. Dacă luăm în considerarea turiștii străini și concertele live, și adăugăm și efectul sinergic de continuitate al faimei brandului și imaginii națiunii, efectul economic ar fi chiar mai încântător.”

Park Yang Woo, Ministrul Culturii, al Sporturilor și Turismului, a comentat: „Rezultatele atinse de BTS au depășit cu mult acest număr. Nu numai că au reușit să aducă un fel de alinare tuturor oamenilor afectați de COVID-19, dar s-au dovedit din nou a fi parte din mândria culturii Coreei de Sud.”

Cu ajutor din partea BTS și a filmului „Parasite”, Coreea de Sud a intrat în top 10 al Global Innovation Index pentru prima dată din anul 2007. Noul clasament a fost publicat pe 2 septembrie, iar Coreea de Sud se află de această dată pe poziția cu numărul 10. Urmând Singapore, care se află pe locul 8, Coreea de Sud este a doua cea mai înalt clasată țară asiatică.

Rezultatele se pot datora creșterii de pe locul 42 pe locul 19 în ‘indexul serviciilor și bunurilor creative’, care se înrudește cu industria actelor culturale. O sursă a împărtășit: „Coreea de Sud a urcat de pe locul 22 pe locul 13 în ‘producție de film’, de pe 54 pe 53 în ‘exportul serviciilor culturale și creative’, de pe 19 pe 18 în ‘divertisment și media’, și de pe 16 pe 14 în ‘exportul produselor creative’ .”

Sursa: soompi

Lasă un comentariu

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s