YG Entertainment va înlătura scenele cu ținuta controversată a lui Jennie din videoclipul melodiei „Lovesick Girls”

Pe 7 octombrie, YG Entertainment a postat o declarație revizuită, dezvăluind intențiile de a înlătura scenele ce o includ pe Jennie într-o ținută de soră medicală din videoclipul melodiei „Lovesick Girls” de BLACKPINK.

Declarația revizuită vine la o zi după ce YG Entertainment a cerut publicului să interpreteze scena problematică ca o formă de expresie artistică, ce se potrivește perfect versuilor din melodie.

Agenția a postat pe 7 octombrie următoarele:

În cele din urmă, noi am decis să ștergem toate scenele ce o includ pe Jennie în ținută de soră medicală din videoclipul melodiei „Lovesick Girls”, și plănuim să înlocuim videoclipul cu o versiune editată cât mai curând posibil.

Vom folosi această oportunitate să reflectăm profund despre responsabilitățile pe care le-am întâlnit prin această contrazicere, cauzată de faptul că nu am fost în stare să prezicem apariția acestui tip de controversă în procesul filmării videoclipului, așa cum nu am avut nici un fel de intenție din exterior.

Dorim să cerem scuze profund surorilor medicale care au simțit discomfort de la această problemă. Încă o dată, suntem sincer respectuoși în fața tuturor lucratorilor în domeniul de sănătate ce se ocupă cu devotament de starea de bine a națiunii. Vă mulțumim.

sursa: allkpop

6 gânduri despre „YG Entertainment va înlătura scenele cu ținuta controversată a lui Jennie din videoclipul melodiei „Lovesick Girls”

  1. Luiza

    Mi se pare ca s-a exagerat,rochia nu era nici scurta,nici decoltata si nici nu a dansat in ea,imi pare rau ca o sa fie stearsa,plus ca Jennie arata foarte bine.Desi totusi ma gandesc ca ar fi mai bine sa fie stearsa,deoarece daca nu fetele probabil o primeasca mult hate din partea coreenilor…

    Apreciat de 2 persoane

    Răspunde

Lasă un comentariu