Legătura dintre o vedetă autohtonă şi grupul LEDApple

După cum prea bine ştiţi, LEDApple va concerta în 2014 în România. Radu Groza, un impresar român, este cel care i-a convins pe băieţi să vină în ţara noastră.

Dar înainte de toate, le-a făcut cunoştinţă cu iubita lui, Roxana Nemeş. Aceasta a declarat de curând  ” Voi pleca în Coreea imediat după sărbători. Voi înregistra o piesă în coreeană cu variantă şi în engleză. Voi fi nevoită să le învăţ limba. Sper să o fac cât de repede pot şi să fie o colaborare frumoasă. ” 

Nu ştiu de voi, dar eu nu mai am nicio replică.

32 de gânduri despre „Legătura dintre o vedetă autohtonă şi grupul LEDApple

  1. Dia97

    Pe bune !?! Pe aia o trimit in Coreea sa convinga mai multe trupe sa vina la noi ? ……….. Nu vreu sa fiu rautacioasa dar aia e ……. , ………. , ……… si ………… uoăăăăăăăăă O.o 😦

    Apreciază

    Răspunde
  2. alexa

    Pacat ca nu stim decat sa ne facem de ras! Chiar aveam emotii de impresia pe care si-o vor face Leed Apple despre noi, dar acum m-am lamurit cand am auzit cine impresariaza in Romania acest prim si mi-e teama, unic eveniment coreean la noi! Ati vazut cat muncesc celebritatile coreene pentru a ajunge la performanta si cata atentie acorda coreenii valului Hallyu pe care-l exporta? Asa cum spunea Theia, sper si eu sa se treaca repede peste asta, dar exista net-ul care nu va ierta nimic…

    Apreciază

    Răspunde
    1. Dae

      Bine zici! Normal ca ne facem de ras atata timp cat ne scoatem la inaintare toate jegurile -_- frate, de ce sa nu se duca si Oana Zavoranu? Macar sa stim o treaba..

      Apreciază

      Răspunde
  3. Crissa Autor post

    DOMANE DUMNEZEULEEE de ce asta? De ce? De ce? Sa fi facut cu Inna, cu Xonia aia sau cu tipe de.astea cat de cat mai ok(ca sa o tin la nivel mic si nu la nivel de Andra, Seling etc) si nu faceam scandal, dar asta e pitipoancde prima clasa…..X_X…

    Apreciază

    Răspunde
  4. Denisa

    Pfff . Sunt curioasa sa vad cum va iesi totul . Dar mi-e si frica . Era mai bine daca alegea pe alcineva : Inna , Antonia , Andra , Xonia , Elena etc . Sincer de Roxana Nemeş nu am mai auzit pana acum 😀 .

    Apreciază

    Răspunde
  5. mos craciun

    chiar ma intrb in cat timp crede ea ca va invata coreeana:))) 1-2 luni???:)))) vai de capu’ nostru…..macar o sa vorbeasca engrish si o sa se inteleaga cu ei

    Apreciază

    Răspunde
  6. maria mateias

    vai mama noastra…!!! nu shtim decit sa aruncam cu noroi. radu groza este foarte cunoscut in lumea muzicala….concluzia ? nu este nevoie sa il cunoashtem noi muritorii de rind. pentru ca munca lui se vede in concerte sau evenimentele pe care le organizeaza. in al doilea rind sunt curioasa. citzi dintre cei care au scris cele de mai sus, shi-au luat bilete la acest concert? macar pentru incurajarea fenomenului…daca nu in calitate de k-fani. in al treilea rind ii dau dreptate biancai alessandra…de ce sa nu ashteptam pe cei de la ledapple fara toate aceste „vorbe”. am convingerea ca noi spectatorii vom determina venirea shi a altor formatzii sau personalitatzi de acolo. hai sa umplem sala, sa-i facem sa se simta mai bine decit la ei shi cu sigurantza vor povesti shi altora.

    Apreciază

    Răspunde
  7. Miru

    Stiu ca nu are legatura cu stirea dar se pare ca nu pot decat sa-ti scriu aici in speranta ca vei observa. Te rog sa vezi articolul ‘Pentru autori’ .. esti singura care nu a raspuns la intrebari. Daca nu vrei sa iti apara numele la autori atunci ok, cum vrei, dar zi macar ca sa nu mai tin postarea pe prima pagina degeaba.

    Apreciază

    Răspunde
  8. kpop4ever

    Decim-am innecat cand am deschis fereastra articolului,si cei drept,cam tarziu…
    Deci,de asta nu am auzit nimic…Bine numele l-am mai auzit dar nu o cunosc pe ea…Ideea cu colaborarea mi se pare fara sens intr-un fel.Ne va face mai mult de ras cei clar,dar,va dati seama ca daca o romanca de-a noastra scoate o piesa in koreana,Kpop-ul va fi mult mai raspandit in Romania.Deci,ideea cu extinderea imi place,dar cu persoana aleasa nu!

    Apreciază

    Răspunde

Lasă un comentariu